بازداشت؛ برای مخلان نظم عمومی در تعطیلات نوروز
کد خبر: 4042842
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

بازداشت؛ برای مخلان نظم عمومی در تعطیلات نوروز

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: مخلان نظم و امنیت مردم در چهارشنبه آخرسال تعطیلات نوروز خود در بازداشتگاه سپری خواهند کرد.

نیروی انتظامی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، فرزین جمشیدی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی امروز، 23 اسفندماه در جمع خبرنگاران، از اجرای مرحله ششم طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با حضور نیرو‌های انتظامی و همراهی دستگاه قضائی مرحله ششم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی در همه مناطق شهرستان از جمله در ورودی و خروجی شهر لیکک اجرا شد.

وی از اجرای مرحله هفتم طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در چهارشبنه آخرسال خبر داد و اضافه کرد: در این طرح با افرادی که سبب مخل نظم و امنیت مردم شوند برخورد قاطع می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست و خواستار برگزاری شادی در آرامش و امنیت است، بیان کرد: افرادی که در چهارشنبه آخرسال امنیت مردم را مختل و اقدام به کارهایی کنند که آرامش مردم را برهم بزنند دستگیر و تعطیلات نوروز خود را در بازداشتگاه سپری خواهند کرد.

جمشیدی تصریح کرد: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی و خروجی شهر لیکک به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار از وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی و با رانندگان متخلف نیز برخورد شد.

وی با اشاره به اینکه فرصت خودنمایی به قانون شکنان و هنجارشکنان را در شهرستان بهمئی نخواهیم داد، ابراز کرد: در این طرح که تا اوایل سال جدید ادامه خواهد داشت با مخلان امنیت، برهم زنندگان نظم عمومی، اراذل و اوباش و افرادی که به روش‌های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی بهمئی یادآور شد: با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح‌های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود.

جمشیدی در پایان عنوان کرد: در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف، ۳ نفر سارق دستگیر، مقادیری اموال سرقتی ضبط، چند نفر متهم تحت تعقیب فراری دستگیر، ۳ دستگاه خودرو توقیف و بیش از ۱۰۰ خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.

انتهای پیام
captcha