استقرار ۳۰ اکیپ راهداری طی ایام نوروز ۱۴۰۱ در جاده‌های کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4044329
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

استقرار ۳۰ اکیپ راهداری طی ایام نوروز ۱۴۰۱ در جاده‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: طی ایام نوروز ۱۴۰۱ راهداری با ۲۰۰ راهدار و به کارگیری ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در سطح جاده‌های این استان مستقر می‌شوند.

 اکیپ راهداری

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، عابد محمدی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 28 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی ایام نوروز ۶۶ دستگاه اتوبوس و ۷۵۰ دستگاه سواری جابجایی مسافران را انجام می‌دهند.۶ گشت نامحسوس و مشترک با پلیس در طرح نوروزی ۱۴۰۰ را برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: ۲۴ راهدارخانه استان آمادگی دارند در صورت نیاز رایگان به مسافران و گردشگران نوروزی اسکان دهند.حدود ۵۵ نقطه حادثه خیز در راه‌های مواصلاتی استان با نصب علائم و بنر آشکارسازی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: لکه‌گیری جاده‌ها، مجدد راه‌های استان، پاکسازی ورودی شهرهای استان، اصلاح روشنایی و شست‌وشوی تونل‌ها، آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز، نصب نیوجرسی، سرکشی از مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و بازدید از پایانه‌های مسافربری و نظارت بر ناوگان عمومی استان از جمله اقدامات راهداری استان برای نوروز ۱۴۰۱ بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha