تشریح برنامه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری کهگیلویه‌وبویراحمد در ماه رمضان
کد خبر: 4046827
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

تشریح برنامه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری کهگیلویه‌وبویراحمد در ماه رمضان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری کهگیلویه‌وبویراحمد برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد استان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

 ماه رمضان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علیرضا دولت‌آبادی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 15 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، برگزاری «طرح استانی مسجد ما» با هدف معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ماه مبارک رمضان، برگزاری برنامه‌های قرآنی و مراسم جزخوانی در تمام شهرهای استان در مساجد منتخب، مرحله کانونی شانزدهمین دوره مسابقه قرآنی مدهامتان، مسابقه کتابخوانی، طرح سه‌شنبه‌های تکریم، ایستگاه افطاری ساده و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) را از برنامه‌های اجرایی در ماه رمضان اعلام کرد.

وی برگزاری محافل قرآنی خانگی، اجرای کرسی تلاوت، جلسه‌های تفسیر و حفظ، جزخوانی قرآن در مساجد و منازل، برنامه‌های آموزشی قرآن کریم، برگزاری مسابقه، بازی‌ و قصه‌های قرآنی ویژه نونهالان، تدبر در معانی آیات قرآن، جلسه‌های پرسش و پاسخ قرآنی، تلاوت نور شامل تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم در بین الصلاتین در مساجد و منازل را از سایر ویژه‌برنامه‌ها بیان کرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان است که با مشارکت خیران در بین خانواده‌های نیازمند انجام خواهد شد.

دولت‌آبادی یادآور شد: اعضا و مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد می‌توانند تصاویر و گزارشات برنامه‌های خود در ماه مبارک رمضان را به شماره واتساب ۰۹۳۷۳۲۸۷۹۸۵ ارسال و یا جهت اطلاعات بیشتر به شماره تلفن ۰۹۱۷۸۴۳۱۷۹۶ تماس برقرار کنند و در پایان نیز به قید قرعه به برگزیدگان، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha