توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4047119
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: از ۱۱ فروردین‌ماه ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع و تا پایان‌ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد عصر روز گذشته، 16 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در این ماه برنامه‌های مختلفی را برای توجه بیشتر به افراد تحت پوشش در استان در نظر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه اطعام مهدوی را از ۱۱ فروردین‌ماه شروع کرده‌ایم و بنا داریم ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری خیرین و نهادها، دستگاه‌ها و مردم نیکوکار تهیه و تحویل افراد نیازمند بشود، اضافه کرد: در خلال این برنامه‌ها نیز ادارات کمیته امداد در مناطق مختلف استان بنا دارد یک آشپزخانه تدارک ببینند و جیره خشکی که هم استانی‌ها و نیکوکاران تحویل می‌دهند را در آن آشپزخانه پخت و بین افراد نیازمند توزیع کنند که در این مورد کمیته امداد امام خمینی(ره) متکی به همکاری نیکوکاران، نهادهای مختلف است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: موضوع بعدی جهت حامی‌یابی جهت ثبت نام حامیان طرح اکرام ایتام است که در این ماه مبارک نیز انجام خواهد شد.از همه عزیزان نیکوکاران، کارکنان دولت، خیرین براساس برنامه‌های مشخص دعوت می‌کنیم که در این ماه مبارک کمک به محرومان را در دستور کار خود قرار دهند.

مبشری ابراز کرد: طرحی در بدنه کمیته امداد داریم که بر اساس آن هر کدام از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) ۵ حامی برای ایتام پیدا می‌کنند که این طرح نیز در دست اقدام است، ضمن اینکه همه کارکنان کمیته امداد و خانواده‌های آنها حامی ایتام هستند و این حرکت از خود کارکنان کمیته امداد شروع شده است.

وی از همراهی همیشگی خیّران و مردم نیکوکار همچنین سپاه فتح استان با کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد در سنوات گذشته قدردانی و اضافه کرد: امیدواریم در آینده نیز بتوانیم از همکاری سپاه فتح استان، بسیج سازندگی هم در خصوص تبلیغات و هم در خصوص اینکه خود آنها حامی ایتام بشوند، استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: پیگیری های انجام شده که کارکنان دولت نیز بتواند در طرح‌های کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند تا ما بتوانیم سرانه ایتام را افزایش بدهیم.

انتهای پیام
captcha