ایجاد بیش از ۱۳ هزار شغل در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4052550
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

ایجاد بیش از ۱۳ هزار شغل در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: هدفگذاری ایجاد ۱۳ هزار و۵۲٠ شغل با محوریت ۲۷ دستگاه، در این استان انجام شد.

حمیدرضا واعظی‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حمیدرضا واعظی‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه‌وبویراحمد عصر روز گذشته، پنجم اردیبهشت‌ماه در نشست خبری، اظهار کرد: سال گذشته هدف‌گذاری ۱٠ هزار و ۵۰۰ شغل در استان انجام شد.

وی با بیان اینکه در گذشته ۳٠ درصد سرمایه ثابت و ۷٠ درصد سرمایه در گردش در استان وجود داشت، افزود: با پیگیری انجام گرفته سرمایه ثابت به ۷۰ درصد و سرمایه در گردش به ۳٠ درصد می‌رسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه امسال، هزار و 850 میلیارد تومان اعتبار اشتغال و سرمایه‌گذاری به استان تخصیص یافت، اضافه کرد: 2200 میلیارد تومان در محور سرمایه‌گذاری با محوریت صندوق پیشرفت و عدالت برای استان در نظر گرفته شد.

واعظی‌زاده با اشاره به تخصیص سال‌های گذشته، تصریح کرد: از سال ۹۷ تا ۱۴٠٠، از محل صندوق توسعه ملی حمایت تسهیلاتی ۴٠٠ میلیارد تومانی برای توسعه اشتغال روستایی و عشایری استان انجام گرفت.بحث نظارت برای جلوگیری از انحراف تسهیلات در کنار اقدامات کارشناسی نیز دیده شد.

وی از فعال سازی کمیته‌های فرعی اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها خبر داد و یادآور شد: دستور کار اول هرکدام از این کمیته‌ها مبحث نظارت است.

انتهای پیام
captcha