هدیه رهبری به خانواده شهدای روحانی باشت
کد خبر: 4057030
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

هدیه رهبری به خانواده شهدای روحانی باشت

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسئولان با حضور در منزل چهار شهید روحانی شهرستان باشت، ضمن بررسی مشکلات، هدیه مقام معظم رهبری را به آنها اهدا کردند.

دیدار مسئولان سپاه فتح با خانواده شهید روحانی در باشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیاوش علیزاده، مسئول بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه‌وبویراحمد شامگاه، 24 اردیبهشت‌ماه در منزل چهار شهید روحانی باشت، گفت: سیدفتح‌الله صفری‌ بیدک، سیدیعقوب هاشمی‌پور، سیدمحمدعلی غلامی‌ بیدک و شهید عبدالله محبی‌پور از شهدای والامقام و روحانی این شهرستان هستند.

وی اظهار کرد: در مجموع استان کهگیلویه‌وبویراحمد ۳۴ شهید طلبه و روحانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه کنگره ملی چهار هزار شهید طلبه و روحانی کشور، چهارم خردادماه سال‌جاری در قم برگزار می‌شود، افزود: یکی از غرفه‌های این همایش برای آشنایی مردم، روحانیون و طلبه‌های جوان با رشادت‌ها، ایثار و جانفشانی شهدای روحانی کهگیلویه‌وبویراحمد و دیگر استان‌ها، اختصاص می‌یابد.

حجت‌الاسلام علیزاده بیان کرد: عکس شهدای والامقام روحانی شهدای شهرستان باشت همچون عکس شهدای روحانی کشور زینت‌بخش این همایش می‌شود.

وی تصریح کرد: از همه افرادی که به نوعی آثاری از شهدای روحانی از جمله دست‌نوشته، وصیت نامه و عکس دارند، برای ارائه در نمایشگاه به سازمان طلاب بسیج و روحانیون استان واقع در گلستان ۱۰ به‌صورت امانت تحویل دهند.

یادآور می‌شود، نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان و جمعی از مسئولان با حضور در منزل چهار شهید روحانی این شهرستان، ضمن بررسی مشکلات خانواده آنها، هدیه مقام معظم رهبری به آن‌ها اهداء شد.

انتهای پیام
captcha