برگزاری مسابقات قرآن دانشجویان دختر ایران و عراق
کد خبر: 4061376
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

برگزاری مسابقات قرآن دانشجویان دختر ایران و عراق

مرحله نهایی اولین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دختر ایران و عراق تیرماه امسال به صورت حضوری برگزار می‌شود، مرحله مقدماتی این رویداد بین دانشجویان دختر ایرانی طی امروز و فردا به همت پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا(س) در جریان است.

برگزاری مسابقات قرآن دانشجویان دختر ایران و عراق

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی اولین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دختر ایران و عراق طی امروز و فردا در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی این رقابت بین دانشجویان دختر ایرانی به صورت مجازی و با رقابت 270 دانشجو از سراسر کشور در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن کریم برپا می‌شود.

همچنین موازی با این رقابت‌ها در کشور عراق و در دانشگاه جامعه‌الاسلامیه این کشور نیز مسابقاتی بین دانشجویان دختر برپا می‌شود و برگزیدگان این دو مسابقه اواخر تیرماه در مشهد، رقابت حضوری خود را برگزار می‌کنند.

این مسابقات به مناسبت روز دختر تدارک دیده شده و تمام فرایند آن از سطوح عالی مدیریتی تا پشتیبانی، اجرا و ... از سوی بانوان انجام شده است.

هیئت داوران این جشنواره شامل اساتیدی همچون غصون مسلمی و زهرا صریحی‌نژاد در حفظ، عباسی نظری در تجوید، نجات صحاف در صوت، ایمان صحاف در لحن، خیریه عچرش در وقف و ابتدا است. همچنین اعظم الوندی سرپرست هیئت داوران و فهیمه ایزدی نیز ناظر فنی این مسابقات است.

یادآوری می‌شود، این رویداد قرآنی به همت پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا(س) با همکاری شورای راهبردی فعالیت‌های قرآنی بانوان معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha