ثبت‌نام مسابقات ملی و بین‌المللی مشکات آغاز شد
کد خبر: 4063465
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

ثبت‌نام مسابقات ملی و بین‌المللی مشکات آغاز شد

ثبت‌نام چهارمین دوره مسابقات سراسری و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات از امروز ۲۱ خرداد آغاز و تا ۱۹ تیرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام در چهارمین دوره مسابقات سراسری و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات از امروز ۲۱ خرداد آغاز شده و تا ۱۹ تیرماه ادامه خواهد داشت.

مرحله مقدماتی و افتتاحیه این دوره از مسابقات قران کریم مشکات از ۲۷ تیرماه الی ۱۴ مردادماه در شهر کوهسار البرز با رمز یاعلی در روز عید غدیر آغاز خواهد شد.

آثار ارسالی در این دوره توسط ۲۲ داور خانم و آقا ارزیابی می‌شوند. همچنین مرحله نیمه نهایی نیز از ۲۰ مردادماه تا ۷ شهریور با حضور ۳۲ داور ارزیابی خواهد شد.

مرحله فینال این مسابقات نیز از ۱۲ الی ۱۸ شهریور به صورت سراسری آغاز خواهد شد. آثار این مرحله نیز از سوی ۲۳ نفر از داوران ممتاز و بین‌المللی کشور داوری می‌شود.

در پایان این مسابقات و طی روز‌های شانزدهم تا هجدهم مهرماه نیز بخش بین‌الملل برگزار می‌شود که داوری این بخش نیز توسط ۲۳ داور صورت می‌پذیرد. اختتامیه این دوره از مسابقات ۲۲ مهرماه همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) در تهران برپا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره از مسابقات در بخش بین‌الملل در دو رشته قرائت تقلیدی و حفظ کل، و بخش کشوری دوره در چهار رشته حفظ کل، ترتیل و قرائت تقلیدی قرآن کریم و اذان شرکت کنند. مسابقات این دوره برای دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار خواهد شد.

جوایز بخش کشوری این دوره از مسابقات به ترتیب نفر اول حفظ کل کشور ۱۵ میلیون، نفر دوم ۱۲ میلیون و نفر سوم ۱۰ میلیون تومان خواهد بود، در بخش بین‌الملل نیز نفر اول حفظ کل ۸۰ میلیون، نفر دوم ۷۰ میلیون و نفر سوم ۶۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۰
0
0
آدرس و نحوه ثبت نام؟
captcha