تمدید زمان ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4063946
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

تمدید زمان ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن

زمان ثبت‌نام برای حضور در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی به مدت پنج روز و در بخش معارفی به مدت دو هفته تمدید شده است.

تمدید زمان ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، زمان ثبت‌نام برای حضور در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تمدید شد.

بر همین اساس این مهلت در بخش آوایی(رشته‌های حفظ، قرائت قرآن، اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی) به مدت پنج روز تمدید شده و تا 30 خردادماه ادامه خواهد داشت. همچنین این مهلت در بخش معارفی(رشته‌های تفسیر عمومی، ترجمه نهج‌البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه) به مدت دو هفته و تا دهم تیرماه تمدید شده است.

بر اساس این گزارش زمان ثبت‌نام برای حضور در مسابقات سراسری قرآن کریم، از 21 اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

در اطلاعیه ای که مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر کرده آمده است: «با توجه به درخواست‌های مکرر آحاد مردم به ویژه جامعه قرآنی مبنی بر ایجاد فرصت بیشتر جهت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن به ویژه در رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه) و همچنین درخواست‌های رؤسای ادارات قرآنی ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها مبنی بر افزایش زمان جهت اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر در راستای مشارکت حداکثری اقشار مختلف به ویژه جوانان علاقه‌مند به ساحت قرآن کریم در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن و نغمات دینی جمهوری اسلامی ایران (برادران و خواهران بالاتر از 18 سال) لذا برابر تصمیمات متخذه در ستاد برگزاری این دوره از مسابقات، زمان ثبت‌نام تمدید می‌شود.»

همچنین مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در اطلاعیه خود تأکید کرده است، زمان ثبت‌نام پس از این به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. طبق اعلام این مرکز مرحله شهرستانی مسابقات آوایی شامل قرائت تحقیق و ترتیل و رشته‌های حفظ (5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل) از یکم تیرماه تا 15 مردادماه و مرحله استانی نیز از 22 مرداد تا 31 شهریورماه برگزار می‌شود.

مرحله استانی رشته‌های معارفی در تاریخ 12 مردادماه به صورت سراسری برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha