سیر مطالعاتی آثار مقام معظم رهبری در مؤسسه نور علی نور
کد خبر: 4064503
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

سیر مطالعاتی آثار مقام معظم رهبری در مؤسسه نور علی نور

کلاس سیر مطالعاتی آثار مقام معظم رهبری، تجوید، صوت و لحن، مهدویت و ... در فصل تابستان از سوی مؤسسه نورعلی نور برگزار می‌شود.

مؤسسه نور علی نوربه گزارش ایکنا، کلاس‌های تابستانی قرآنی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، تدبر در قرآن، تجوید، صوت و لحن، مهدویت، نجوم، ترجمه و مفاهیم، مادرانه‌های در گوشی، سیر مطالعاتی آثار مقام معظم رهبری ویژه بزرگسالان، کودکان و نوجوانان از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت نور علی نور کاشان برگزار می‌شود.

از دیگر کلاس‌هایی که برای ایام تابستان از سوی این مؤسسه در نظر گرفته شده نیز می‌توان به خیاطی، خوشنویسی، قلاب‌بافی و دو میل بافی، نقاشی، پیلاتس، آشپزی، کیک‌پزی و جنگ شادی اشاره کرد.

همچنین کلاس آموزش احکام نیز ویژه کودکان و نوجوانان 9 تا 12 سال و ۱۳ تا ۱۸ سال در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۸ برای سنین ۱۳ تا ۱۸ سال و از ساعت ۱۸:۴۵ برای سنین 9 تا 12 سال به مدت پنج جلسه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به منظور ثبت نام در این کلاس‌ها می‌توانند با شماره‌های ۰۳۱۵۵۳۳۹۰۷۱، ۰۹۹۲۴۲۱۶۰۱۱ و ۰۹۱۳۸۲۰۵۶۳۶ تماس بگیرند.

این مؤسسه برگزاری دوره‌های آموزش عمومی قرآن کریم برای آحاد جامعه، برگزاری نشست‌ها، محافل و جشنواره‌های قرآنی، برقراری ارتباط با مراکز فرهنگی و قرآنی از طریق مبادله خدمات و کالاهای علمی، آموزشی و پژوهشی در حوزه علوم و معارف قرآنی، عرضه محصولات فرهنگی ـ قرآنی متناسب با فعالیت‌ها و اهداف مؤسسه، برگزاری دوره‌های تعلیم مربی قرآنی و مداح، تربیت مشاوران قرآنی و برگزاری مسابقات، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های قرآنی را در دستور کار خود دارد.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه به نشانی كاشان، خیابان امیرکبیر، ابتدای خیابان امامزاده قاسم (دیزچه) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha