تکمیل درب صحن باب‌المهدی به همت مردم کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4066690
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

تکمیل درب صحن باب‌المهدی به همت مردم کهگیلویه‌وبویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به تکمیل درب صحن باب‌المهدی حرم امامین عسکریین(ع) در استان از مردم خواست تا در این کار معنوی مشارکت حداکثری داشته باشند.

حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، پنجم تیرماه در نشست صمیمی با فرماندهان پایگاه‌های بسیج ناحیه بویراحمد، اظهار کرد: با توجه به اینکه درب صحن باب‌المهدی حرم امامین عسکریین(ع) با کمک مردم استان تکمیل می‌شود جا دارد از مردم برای شرکت در این کار معنوی دعوت کنم.

وی افزود: ضرورت دارد استان کهگیلویه‌وبویراحمد در زمینه جمع‌آوری نذورات مردمی برای عتبات عالیات در بین دیگر استان‌ها جایگاه بهتری را به‌دست آورد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه نقش آفرینی ایرانی‌ها در ساخت حرم‌های اهل بیت بسیار شگفت‌انگیز است، تصریح کرد: بحث عتبات در همه استان‌ها دایر و هر استان بخشی از بازسازی حرم‌های اهل بیت را پیگیری و در حال ساخت است.

خرمدل با اشاره به ساخت درب باب‌المهدی توسط مردم استان، بیان کرد: سهم استان کهگیلویه‌وبویراحمد امسال ۱۰ میلیارد تومان است و ما با توجه به جمعیت اگر هر نفر ۱۵ هزار تومان نذر کند، این سهم انجام می‌شود.

وی در پایان از مردم استان خواست تا در این نذر معنوی مشارکت داشته تا سهم استان در محرم آماده، نصب و به یادگار بماند.

یادآور می‌شود، با تصمیم ستاد بازسازی عتبات عالیات ساخت درب باب المهدی حرمین عسکریین(ع) به استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده و مردم می‌توانند نذورات خود از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۴۵۱۴ بانک ملی، ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۸۴۶۹۷ بانک تجارت، ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۵۸۲۲۴ و ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۲۳۶۹ بانک سپه و یا کد دستوری #۴*۷۲* ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha