فراخوان جذب نیرو برای کادر آموزشی مؤسسه رضوان
کد خبر: 4066932
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

فراخوان جذب نیرو برای کادر آموزشی مؤسسه رضوان

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران به منظور تکمیل کادر آموزشی و مربیان خود از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند دعوت به همکاری می‌کند.

فراخوان جذب نیرو برای کادر آموزشی مؤسسه رضوانبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران به منظور تکمیل کادر آموزشی و مربیان در رشته‌های مختلف از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند در واحد خردسالان رشته‌های حفظ قرآن، مهدقرآن، پیش‌دبستانی و هنری و خلاقیت و در واحد بزرگسالان رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر در واحد بزرگسالان دعوت به همکاری می‌کند.

بنابر گفته حمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی رضوان تهران «علاقه‌مندان در صورت دارا بودن شرایط عمومی چون تسلط به روخوانی و روان‌خوانی قرآن، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی، روابط عمومی بالا، توانایی در ارتباط‌گیری با افراد و آشنا به روانشناسی کودکان و نوجوانان و دارا بودن سابقه تدریس کلاس‌های آنلاین و حضوری می‌توانند نسبت به تکمیل فرم همکاری اقدام کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه با شماره‌های ۰۹۱۲۵۰۸۱۱۹۴و۰۹۱۹۳۲۲۷۷۵۲ تماس بگیرند».

یادآوری می‌شود، با توجه به برگزاری دوره‌های غیر حضوری مؤسسه و استقبال از آنها، در کنار دوره‌های حضوری، برپایی این کلاس‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha