برگزاری جشنواره و نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی در یاسوج
کد خبر: 4066966
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

برگزاری جشنواره و نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی در یاسوج

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری ششمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر و پنجمین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی در پارک ولایت شهر یاسوج خبر داد.

نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سعید طالبی‌پور، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 6 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ششمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر و پنجمین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی از ۱۶ تا ۲۰ تیرماه در دو بخش جشنواره‌ای و نمایشگاهی در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ساعات کار نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی و جشنواره فرهنگ عشایر ایران‌ زمین از ساعت ۱۷ تا ۲۲ است.معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان و ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی در بین مردم از مهم‌ترین اهداف این رویداد ملی در یاسوج است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه در فصل تابستان شهر یاسوج یکی از مقصدهای مهم گردشگری در جنوب کشور است، افزود: پیش‌بینی می‌شود این جشنواره مورد استقبال تعداد زیادی از مسافران و گردشگران تابستانی قرار گیرد.

طالبی‌پور یادآور شد: اجرای برنامه‌های آیینی، پخت غذاهای محلی، عرضه تولیدات صنایع‌دستی و سوغات محلی، شاهنامه‌خوانی و تجلیل از نخبگان عشایر از مهم‌ترین محورهای این رویداد فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha