درخشش هنرمندان کهگیلویه‌وبویراحمد در جشنواره خلیج فارس
کد خبر: 4067914
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

درخشش هنرمندان کهگیلویه‌وبویراحمد در جشنواره خلیج فارس

مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: نمایش هنرمندان استان در نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان خلیج فارس خوش درخشید.

 جشنواره خلیج فارس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، اکبر آیین، مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویرحمد روز گذشته،10 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان خلیج فارس با حضور استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان و هرمزگان در شهر بوشهر برگزار شد.

وی افزود: ۲۶ اثر در این جشنواره به مرحله بازبینی راه یافت که ۱۲ تئاتر صحنه‌ای و خیابانی از سوی اعضای هیئت داوران شایسته حضور در مرحله پایانی شدند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: نمایش اسب‌های بی‌نعل با نویسندگی و کارگردان سید جواد موسوی و با محوریت شاهنامه‌خوانی از این استان نیز جزو آثار راه یافته به مرحله پایانی این جشنواره بود.

آیین گفت: پنج نفر از هنرمندان عرصه نمایش استان در این جشنواره موفق به کسب رتبه در بخش‌های مختلف شدند. روح‌الله بزم لوح تقدیر سوم بخش موسیقی، فردین یزدانی دیپلم افتخار اول بخش موسیقی، سهیلا الهی تندیس بخش بازیگری، مژگان علی‌پور جایزه بازیگری زن همراه و سید کمال‌الدین موسوی نیز جایزه طراحی لباس این جشنواره را برای نمایش «اسب‌های بی نعل» کسب کردند.

انتهای پیام
captcha