پایگاه اطلاع‌رسانی جامع اربعین یزد رونمایی شد
کد خبر: 4068156
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

پایگاه اطلاع‌رسانی جامع اربعین یزد رونمایی شد

پایگاه اطلاع‌رسانی جامع اربعین یزد با هدف اطلاع‌رسانی آخرین اخبار و اطلاعیه‌های ستاد اربعین حسینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد رونمایی شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی جامع اربعین یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، پایگاه اطلاع‌رسانی جامع اربعین یزد با هدف اطلاع‌رسانی آخرین اخبار و اطلاعیه‌های ستاد اربعین حسینی با حضور علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد رونمایی شد.

علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، 11 تیرماه در نشست ستاد اربعین حسینی استان اظهار کرد: مسئولان ذی‌ربط و فرمانداران باید جلسات را به صورت منظم برگزار و گزارش این جلسات مصوب و مکتوب برای دبیرخانه و کمیته ارتباطات ارسال کنند تا در وب سایت ثبت و به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز زمان پیش ثبت‌نام اربعین حسینی امیدواریم دستگاه‌های متولی بتوانند برنامه‌ریزی داشته باشند و میزان امکانات، حمل و نقل و نیازهای اساسی را دنبال کنند.

عزیزی گفت: کمیته بهداشت در زمینه تأمین دارو باید اقدامات لازم را داشته باشند و با توجه به کمبود داروها در این مراسم امیدواریم تمهیدات لازم را داشته باشیم.

تأمین فیبر نوری موکب سیدالشهدا(ع) در مرز چذابه

مرتضی صابری، مسئول کمیته فناوری اطلاعات و آمار ستاد اربعین حسینی استان یزد نیز در این نشست مکاتبه با رئیس ستاد مرکزی اربعین برای تأمین اینترنت در مسیر پیاده‌روی و مکاتبه با دبیر ستاد استان جهت تأمین فیبر نوری موکب سیدالشهدا در مرز چذابه را از جمله اقدامات برشمرد.

صابری طراحی و راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی ستاد اربعین استان را از دیگر اقدامات در این زمینه عنوان کرد و گفت: سایت جامع اربعین حسینی یزد به آدرس arbaeen.ostanyazd.ir راه‌اندازی شده که شامل آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها با هدف انتشار اقدامات و فعالیت‌های ستاد استانی و شهرستانی و همچنین نشر گزارش‌های کمیته‌های 16 گانه ذیل ستاد است.

وی بیان کرد: در این وب‌سایت اطلاعاتی برای زائران اعم از روش‌های حمل و نقل، دفاتر زیارتی، نقشه‌ها، پاسخگویی آنلاین، نشر نواها و فیلم‌های مرتبط با اربعین، موکب‌ها و ... قرار داده شده است.

انتهای پیام
captcha