فراخوان اقامه نماز عید قربان در زمین چمن باشگاه انگلیسی
کد خبر: 4068426
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

فراخوان اقامه نماز عید قربان در زمین چمن باشگاه انگلیسی

باشگاه «بلکبرن روورز» انگلیس برای دومین سال متوالی از مسلمانان دعوت کرد نماز عید قربان را در زمین چمن این باشگاه بخوانند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ابوت اسلام، برای دومین عید متوالی، باشگاه بلکبرن روورز (Blackburn Rovers) از خانواده‌های مسلمان دعوت کرده است برای نماز عید قربان در زمین چمن این باشگاه گرد هم آیند؛ این اقدام با استقبال گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

بلکبرن روورز در پستی توییتری اعلام کرد: ما مفتخریم اعلام کنیم که بار دیگر درهای ایوود پارک (Ewood Park) را به روی جامعه مسلمانان برای برگزاری نماز عید قربان در روز شنبه 9 جولای (18 تیر ) باز خواهیم کرد. نماز عید ساعت 9:30 صبح اقامه می‌شود و از مردم درخواست می‌شود حداکثر تا ساعت 9 صبح در ورزشگاه حضور داشته باشند.

به گفته این باشگاه، ایوود پارک به روی افراد و خانواده‌ها در هر سنی باز است و تمهیداتی برای نمازگزاران زن و مرد در زمین چمن اندیشیده شده است. همچنین از شرکت کنندگان درخواست شده سجاده نماز خود را همراه داشته باشند.

بلکبرن روورز اولین باشگاه فوتبال در بریتانیا بود که نماز عید فطر امسال را در استادیوم خود برگزار کرد. سال گذشته این باشگاه از هواداران مسلمانی که مایل به اقامه نماز عصر در روزهای بازی بودند دعوت کرد تا از امکانات نماز در ورزشگاه استفاده کنند.

نمازخانه این ورزشگاه در سال 2018 افتتاح شد تا به کارکنان و طرفداران مسلمان فضایی آرام برای دعا و تفکر ارائه دهد. بسیاری از مردم در رسانه‌های اجتماعی، خوشحالی خود را از تصمیم بلکبرن روورز برای برگزاری نماز عید ابراز کردند. در حالی که برخی این تصمیم را مورد انتقاد قرار دادند، بسیاری از هواداران از ابتکار عمل باشگاه دفاع کردند.

 

فراخوان انجام نماز عید قربان در زمین چمن باشگاه انگلیسی

انتهای پیام
captcha