خودروی معلم کتابدار به همدان می‌رسد
کد خبر: 4068823
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
با پیگیری ایکنا از وزیر ارشاد

خودروی معلم کتابدار به همدان می‌رسد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پیگیری ایکنا برای تهیه اتومبیل بهرام قربانی، معلم کتابدار و مروج کتاب همدانی که مورد تقدیر وزیر قرار گرفته بود، قول تهیه یک خودرو برای کتابخانه سیار این معلم همدانی اهل رَزَن را داد.

ارسالی/ اتومبیل معلم کتابدار همدانی در راه است

به گزارش خبرنگار ایکنا، چندی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به همدان از بهرام قربانی، معلم همدانی اهل شهرستان رزن که سی سال مستمر با یک موتور به چهل روستا در همدان کتابرسانی کرده است، تقدیر کرد.

در ادامه خبرنگار ایکنا گفت‌وگویی با این معلم مروج کتاب انجام داد که طی آن مشخص شد تنها درخواست این معلم همدانی یک اتومبیل برای گسترش کتابخانه سیار خویش است که به روابط‌عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارجاع داده شد.

این مسئله بار دیگر توسط خبرنگار ایکنا امروز سه‌شنبه 14 تیر در حاشیه مراسم تقدیر از شایستگان تقدیر جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سوال شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قرار است یک ماشین سیار کتاب در اختیار این معلم مروج و دوستدار کتاب قرار بگیرد. با توجه به اینکه اتومبیلی که قرار است در اختیار ایشان قرار بگیرد یک اتومبیل خاص به همراه کاروان است، تهیه آن کمی زمان‌بر است اما طی سفری که دو هفته دیگر همراه رئیس‌جمهور به همدان داریم؛ این اتومبیل را به آقای قربانی تقدیم خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha