محفل انس با قرآن در شهر آباده برگزار شد + عکس
کد خبر: 4068952
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
از سوی مؤسسه اظهرالجمیل؛

محفل انس با قرآن در شهر آباده برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن و عترت در شهر آباده با همکاری مؤسسه قرآنی اظهرالجمیل الاعلی مشهد برگزار شد.

محفل انس با قرآن در شهر آبادهبه گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن و عترت در شهر آباده استان فارس در محل مسجد جامع این شهر با همکاری مؤسسه قرآنی اظهرالجمیل الاعلی مشهد برگزار شد.

سروش عظیمی‌، دبیر کانون برگزاری محافل قرآنی در مشهد در حاشیه برگزاری این محفل قرآنی گفت: قرآن به باور کسانی که به الهی بودن آن اعتقاد دارند رساترین بیان است و از نظر موسیقی و وزن لفظی، در لغات و جملاتش نشانه‌های وحی و ربوبیت مشهود است. وزن و لفظ آن به گونه‌ای تناسب و انسجام با معنا دارد که گویی معنای هر آیه در آن تجسم یافته‌ است.

وی در باب برگزاری محافل جهادی قرآن بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی بین نوجوانان و جوانان از جمله وظایف مهم و اولویت‌های اصلی ما در کاروان قرآنی فجر سلیمانی، است.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام خراسانی، امام جمعه شهر آباده و سرهنگ مجدی و فرماندار شهرستان و عموم علاقه‌مندان به ساحت قرآن برگزار شد.

در این مراسم احسان سوختانلو، قاری و مؤذن آستان قدس رضوی و قاریان نوجوان کشوری محمدامین کهن، امیرعلی عطایی، مرتضی محمدی، پوریا بلوکی، علی‌اصغر علیپور، محمد اسماعیلیان و محمدرضا مرادی و نفر اول تلاوت‌های مجلسی کشور سید‌عباس حسینی و گروه بین‌المللی شمس‌الهدی به اجرای برنامه پرداختند.

این برنامه با همکاری پادگان آموزشی سپاه و دفتر امام‌جمعه شهر آباده در مسجد جامع این شهر و مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha