کتاب «امام خمینی(ره) احیاگر ارزش‌های اسلامی» منتشر شد
کد خبر: 4072760
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

کتاب «امام خمینی(ره) احیاگر ارزش‌های اسلامی» منتشر شد

کتاب «امام خمینی(ره) احیاگر ارزش‌های اسلامی» توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) منتشر شد. این کتاب 104 صفحه‌ای با جلد شومیز روانه بازار نشر شد.

به گزارش ایکنا، فرهنگ، تمدن و حیات انسان بیش از هر چیز مدیون فداکاری فرزانگانی است که با اندیشه و عمل خویش، همچون مشعلی فروزان فراروی جامعه قرار گرفته‌اند. بی شک یکی از این فرزانگان که درخشندگی منحصر به فردی داشت، امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است. پس لازم است برای شناخت بیشتر این مرد فرزانه و استفاده از گفتار و اخلاق و رفتار ایشان، هر چه بیشتر درباره منش و اندیشه‌های ایشان مطالعه شود.
 
کتاب «امام خمینی(ره) احیاگر ارزش‌های اسلامی» در چهار فصل به معرفی بخشی از شخصیت امام راحل پرداخته است. فصل اول: کلیات و مفاهیم، فصل دوم: بررسی شخصیت امام خمینی، فصل سوم: سیره امام خمینی در احیای ارزش، فصل چهارم: بهره گیری از راهکارهای امام راحل در حفظ شعائر اسلامی.
 
آدرس فروشگاه‌های مؤسسه چاپ و نشر عروج به شرح زیر است:
 
فروشگاه مرکزی: میدان انقلاب روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی پاساژ ظروفچی مؤسسه چاپ و نشر عروج تلفن: 02166404873
 
فروشگاه شماره 1: خیابان انقلاب چهارراه کالج پلاک 886  تلفن: 02166706833
 
و همچنین اطلاعات کامل آثار چاپ شده مرتبط با حضرت  امام خمینی (س) را می‌توانید در آدرس سایت http://shop.imam-khomeini.ir/  مشاهده کنید.
 
انتهای پیام
captcha