حزب‌الله: مقاومت هرگز زیر بار ذلت استکبار نمی‌رود
کد خبر: 4077644
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

حزب‌الله: مقاومت هرگز زیر بار ذلت استکبار نمی‌رود

نماینده حزب الله تأکید کرد: مقاومت به تأسی از قیام کربلا تا دستیابی به اهداف امام حسین(ع) برای دفاع از ارزش‌های مبارزه با ظالم و تحقق عدالت ایستاده است و زیر بار ذلت نمی‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در سیزدهمین روز از مراسم عزاداری محرم که جمعه شب در شهر النبطیه برگزار شد بر همبستگی حزب‌الله و پشتیبانی آن با همه مظلومان جهان تأکید کرد.

او خطاب به ملت وفادار به مقاومت در لبنان گفت: در این اجتماع حسینی و کربلایی، همبستگی و حمایت خود را از همه مستضعفان و ملت‌های مخالف جنگ و تجاوز و در رأس آن ملت مقاوم فلسطین اعلام می‌کنیم که به پایداری و استواری آن را در رویارویی با دشمن صهیونیستی درود می‌فرستیم.

وی افزود: وقتی که از شهدا یاد می‌کنیم باید سیدعباس الموسوی، شیخ راغب حزب، حاج عماد مغنیه، سیدمصطفی بدر‌الدین و برادرمان شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همه شهدای جبهه مقاومت را یاد کنیم.

رعد در بخشی از سخنانش با اشاره به تحولات عراق نیز گفت: ما از درگاه خداوند متعال برای مردم خود در عراق هم می‌خواهیم که پایانی را برای رنج و ومحنت آنها قرار دهد که تروریست‌ها و کشورهای منطقه‌ای حامی آنها و آمریکا به دنبال بهره برداری از آن هستند و برای فرزندان ملت‌های مظلوم بحرین و یمن هم آرزومندیم که در کشورشان با آزادی زندگی کنند.

 نماینده حزب الله همچنین با بیان اینکه دولت آمریکا منبع اصلی تجاوز و مصادره آزادی ملت‌ها باقی خواهد ماند، گفت: شواهد زنده حاکی است که دولت آمریکا حامی دیکتاتورها در جهان است و این کشور درباره دفاع از حقوق بشر دروغ می‌گوید.

رعد تأکید کرد: 40 بهار است که ما در حزب الله با خون خود و شهدای خود و حضور در میدان نبرد و جان‌هایی که در این راه فدا می‌کنیم به امام حسین(ع) اعلام وفاداری کرده و رزمندگان امروز ما هم در همین مسیر حرکت می‌کنند و موضع ما هرگز تغییر نخواهد کرد.

او تأکید کرد: ما از کربلا خط مشی پیروزی مظلوم بر ظالم و قیام در راه خدا برای رویارویی با دشمنان خدا را در هر زمان و مکان آموختیم و با پروردگارمان و ملتمان و خودمان پیمان می‌بندیم که تا تحقق اهداف امام حسین(ع) در استقامت، عدالت، آزادی، عزت و پیروزی برای همه بشریت پلک نخواهیم زد.

رعد گفت: امام حسین(ع) برای دفاع از ارزش‌های وفاداری، استقامت، همکاری و همبستگی و کوتاه کردن دست ظالم و یاری حق و تحقق عدالت پیروز شد و ما هم در این مسیر پیش می‌رویم.

نماینده حزب الله در پایان خطاب به استکبار جهانی تأکید کرد: ما برای همیشه این فریاد حسینی را در آفاق طنین‌انداز خواهیم کرد که به خدا قسم در برابر شما ذلت نمی‌پذیریم و مثل بندگان تسلیم امر شما نخواهیم شد.

انتهای پیام
captcha