جبهه مقاومت و تقریب اسلامی دو عامل مهم قدرت ساز جامعه اسلامی است
کد خبر: 4077876
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

جبهه مقاومت و تقریب اسلامی دو عامل مهم قدرت ساز جامعه اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه جبهه مقاومت و تقریب اسلامی دو عامل مهم قدرت ساز جامعه اسلامی است، تصریح کرد: حاج قاسم یک مکتب و شخصیت این مرد بزرگ مصداق کامل عمل به دستورات اسلام است.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات گلستان در همایش تقریب و مقاومت اسلامی که با حضور چهره‌های برجسته جبهه مقاومت امروز،۲۲ مرداد در آق‌قلا برگزار شد، بیان کرد: اولیای دین مفهوم کامل حق طلبی را به ما نشان دادند و خدا را شاکریم که بزرگان دین ما کرامت امت اسلامی را در شهادت می‌دانند.

مدیر کل تبلیغات گلستان با بیان‌اینکه مفاهیم مقدس جبهه مقاومت و تقریب اسلامی دو عامل مهم قدرت ساز جامعه اسلامی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب حاج قاسم را یک امت معرفی کرد و شخصیت این مرد بزرگ مصداق کامل عمل به دستورات اسلام است.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه حاج قاسم سلیمانی یک الگوی مهم برای جبهه مقاومت در مسیر دست یابی به قله‌های سعادت است، افزود: این مکتب آن‌چنان فراگیر و پرمفهوم است که راه چگونه زندگی کردن، چگونه با ظلم و ستم مقابله کردن و راه و رسم ساده‌زیستی را می‌آموزد. این مکتب با مکتب امام راحل پیوند خورده و به عبارت دیگر در امتداد مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات گلستان تصریح کرد: این شخصیت بزرگ تقریب واقعی بین مذاهب و ادیان را به بهترین شکل عمل کرد و باعث افزایش قدرت جهان اسلام و مقاومت شد.

 

انتهای پیام
captcha