بازی غرب با سلمان رشدی/ برای او متأسف نیستیم
کد خبر: 4078362
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
مفتی جعفری لبنان بیان کرد:

بازی غرب با سلمان رشدی/ برای او متأسف نیستیم

مفتی جعفری لبنان در بیانیه‌ای در خصوص موضع خود در قبال سلمان رشدی که مورد اصابت گرفته، تأکید کرد: غرب سلمان رشدی را به بازی گرفت و اکنون برای او اشک تمساح می‌ريزد. ما برای او متأسف نخواهیم بود.

به گزارش ایکنا به نقل از النشره، شیخ احمد قبلان، مفتی جعفری لبنان در سخنانی تصریح کرد: رشدی بخشی از اتاق عملیات فرهنگی غرب است که با دروغ‌های خطرناک به میراث اسلامی می‌پردازد تا میراث ما را به عنوان یک میراث جنایتکار معرفی کند.

وی بیان کرد: او فرهنگ نفرت را نسبت به مسلمانان و میراث آن‌ها پایه‌گذاری کرد و کتاب آیات شیطانی او اندیشه‌های شیطانی و نفاق انتقام‌جویانه غربی علیه پیامبر(ص) و اسلام و به دنبال معرفی غرب به عنوان یک ناجی فکری و فرهنگی است. 

قبلان خاطرنشان کرد: به عنوان معیاری برای جنایتکاری غرب، باید به روژه گارودی، فیلسوف بزرگ، اشاره کرد که به دلیل اعلام اسلام‌آوردن خود، درهم شکسته شد و شخصیت بسیار پیش پاافتاده‌ای مانند سلمان رشدی به دلیل انکار اسلام و ایفای نقش یک جنایتکار فرهنگی، مورد تمجید قرار گرفت.

وی تأکید کرد: سلمان رشدی دشمن فرهنگ و بشریت، بدترین نسخه آزادی بیان، سر یک مار غربی و یک هیولای تمام عیار بر اساس معیارهای غربی در مورد شرارت و تاریکی است. غرب او را به بازی گرفت و اکنون برای او اشک تمساح می‌ريزد. ما برای او متأسف نخواهیم بود. چرا که با کتابی که نوشت، طوفانی از نفرت و جنایت را علیه مسلمانان و دین آن‌ها به راه انداخت.

انتهای پیام
captcha