زائران اربعین شب راهپیمایی کنند
کد خبر: 4079142
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
وزیر بهداشت:

زائران اربعین شب راهپیمایی کنند

وزیر بهداشت به زائران پیاده‌روی حسینی توصیه کرد برای پیشگیری از گرمازدگی شب‌ها راهپیمایی و روزها استراحت کنند.

زائران اربعین شب راهپیمایی کنند

به گزارش ایکنا به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که برای بازدید از مراکز درمانی استان کرمانشاه به شهرهای کنگاور، صحنه، هرسین و‌ کرمانشاه سفر کرده است، در جمع خبرنگاران گفت: اولین و مهمترین توصیه ما به زائران برای پیشگیری از گرمازدگی، حرکت و راهپیمایی در ساعات شب است و اینکه ترجیحا در ساعات گرم روز، استراحت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به استقرار پایگاه‌های اورژانس درمسیر زائران اربعین حسینی، یادآور شد: پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم برای پیشگیری از گرمازدگی از جمله استفاده از تونل سرما صورت گرفته و وزارت بهداشت آمادگی دارد تا به هلال احمر که مسئولیت ارائه خدمات درمانی در خارج از کشور را به  عهده دارد، کمک کند.

وزیر بهداشت اظهار کرد: در سفر چندی پیش به عراق و دیدار اخیر با استاندار کربلا، هماهنگی‌های لازم برای تامین امکانات بهداشتی و درمانی مورد نیاز زائران اربعین حسینی(ع) انجام شد و دانشگاه علوم پزشکی و استانداری کرمانشاه نیز با حداکثر توان در خدمت زائران اربعین حسینی هستند.

وزیر بهداشت گفت: کرمانشاه عطر خوش اربعین دارد، زائران کربلا از مسیر این استان عبور می‌کنند و این استان همواره به قدوم مبارک زائران عتبات عالیات، مزیُن است.

انتهای پیام
captcha