مدرسه تابستانی «اندیشه پیشرفت؛ مباحثی در فلسفه، علم و تاریخ» برگزار می‌شود
کد خبر: 4079956
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
از سوی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران؛

مدرسه تابستانی «اندیشه پیشرفت؛ مباحثی در فلسفه، علم و تاریخ» برگزار می‌شود

مدرسه تابستانی «اندیشه پیشرفت؛ مباحثی در فلسفه، علم و تاریخ» از سوی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران،این مدرسه تابستانی به مدت سه روز از ۲۱ تا ۲۳ شهریور ماه برگزار می‌شود.
 
لازم است علاقه‌مندان رزومه علمی و اطلاعات تماس خود را از طریق رایانامه گروه مطالعات علم به نشانی sts.irip@gmail.com ارسال کنند. پذیرش متقاضیان با اولویت ارتباط سوابق علمی آنها با رشته‌های مرتبط با این مدرسه تابستانی انجام خواهد شد، و اولویت پذیرش با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. جلسات این دوره توسط اساتید و پژوهشگران داخلی و خارجی فلسفه و تاریخ برگزار خواهد شد و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطا می‌شود.
 
هزینه شرکت در دوره مجازی  2.000.000 ریال  و دوره حضوری 2.500.000 ریال است. نحوه پرداخت هزینه پس از تأیید ثبت‌نام به پذیرفته‌شدگان نهایی اعلام خواهد شد.
 
مدرسین مدرسه «اندیشه پیشرفت: مباحثی در فلسفه، علم و تاریخ»  آرش  اباذری، حامد بیکران‌بهشت، مالک حسینی، احمد رجبی، حسین شیخ‌رضایی، مسعود صادقی، علی قیصری، میثم محمدامینی، سیدعلی محمودی، حسین معصومی همدانی، ابوتراب یغمایی و تعدادی از اساتید خارجی هستند. اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اعلام ‌می‌گردد. 
برای مشاهده برنامه‌ها، اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام
captcha