استمرار پشتیبانی‌ از موکب‌ها در جهت کیفی‌سازی خدمات
کد خبر: 4082889
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
استاندار گیلان بیان کرد:

استمرار پشتیبانی‌ از موکب‌ها در جهت کیفی‌سازی خدمات

استاندار گیلان بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی و مردمی در مسیر خدمت به زائران اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: پشتیبانی‌ از موکب‌ها در جهت کیفی‌سازی خدمات باید استمرار داشته باشد.

استمرار پشتیبانی‌ از موکب‌ها در جهت کیفی‌سازی خدمات

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 12 شهریورماه در جلسه ستاد اربعین گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زائران گیلانی اربعین حسینی از مبدا تا مقصد و بازگشت، باید بهترین خدمات را دریافت کنند، از این‌رو دست‌اندرکاران و مسئولان مربوطه نباید آنها را تنها بگذارند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اربعین حسینی یک کنگره مردمی و بی نظیر در دنیا است، افزود: از اربعین حسینی می‌توان به عنوان یک فرصت برای طهارت روح و جان استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان نظارت و تسهیلگری را دو وظیفه مهم در قبال زائران اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: باید زمینه را برای همه زائران علاقمند و متقاضی حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی فراهم کنیم.

عباسی ادامه داد: باید حداکثر ظرفیت و امکانات همه نهادها، تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی مورد استفاده قرار گیرد و تنها به دستگاه‌های دولتی اکتفا نشود.

استاندار گیلان با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت خیرین در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، بیان کرد: باید بر قیمت کرایه زائران اربعین نظارت شود تا افزایش قیمتی صورت نگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به کیفیت خدمات‌رسانی در موکب‌های اعزامی از گیلان به زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: دستورالعملی به موکب‌ها ارائه شود تا همه موکب‌ها و مسئولان بر اساس رویه‌ای مشخص موظف به پاسخگویی باشند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان همچنین بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا توسط زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha