سهم ناچیز مؤسسه قرآنی سبطین دنا از تجهیزات آموزشی
کد خبر: 4083627
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

سهم ناچیز مؤسسه قرآنی سبطین دنا از تجهیزات آموزشی

مدیر مؤسسه قرآنی سبطین دنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سبطین دنا هیچ تجهیزاتی از خود در مکان آموزشی ندارد و اگر هم امکاناتی باشد، از ادارات به‌صورت امانت اخذ شده است.

قرآن‌آموزان در مؤسسه قرآنی سبطین دنا

محمود آسن، مدیر مؤسسه قرآنی سبطین دنا در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سبطین دنا تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را برای بانوان و آقایان همه رده‌های سنی با فعالیت 8 نفر مربی شروع به کار کرد.

وی برگزاری اردو ویژه برگزیدگان مسابقات قرآنی، اختتامیه طرح تابستانی مؤسسه، تجلیل از حافظان قرآن، کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، مشاوره خانواده و پاسخ به شبهات قرآنی و احکام را از جمله برنامه‌های اجرایی این مرکز بیان کرد.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان از کلاس‌های قرآنی، تصریح کرد: خانواده‌ها بیشتر اصرار دارند کلاس‌های قرآنی برای پسران برگزار شود تا از اوقات فراغت نهایت استفاده را ببرند.

آسن با بیان اینکه کلاس‌های قرآنی در اداره ارشاد دنا و در مسجدالنبی(ص) یاسوج برگزار می‌شوند، ابراز کرد: مکان مستقلی نداریم و فاقد هرگونه امکانات هستیم و احیانا اگر تجهیزاتی باشد، به‌صورت امانی از ادارات گرفته‌ایم.

وی با ابراز گلایه از نبود خیرین و موقوفه قرآنی در استان، یادآور شد: ضرورت دارد متولیان قرآنی با بانک‌ها قرارداد منعقد کنند تا به مؤسسات قرآنی وام اعطا کرده تا گره‌ای از مشکلات‌شان حل شود.

انتهای پیام
captcha