شروع رقابت‌ بخش آقایان مسابقات قرآن استان تهران + اسامی
کد خبر: 4083857
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

شروع رقابت‌ بخش آقایان مسابقات قرآن استان تهران + اسامی

مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان از صبح امروز در مجتمع بصیرت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان تهران آغاز شده است.

شروع رقابت‌ بخش آقایان در مسابقات قرآن استان تهران + اسامی

به گزارش ایکنا، چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از صبح امروز 16 شهریور در بخش آقایان آغاز شده و تا روز شنبه 19 شهریور ادامه خواهد داشت.

در بخش آقایان این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ پنج جزء قرآن کریم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

در روز نخست این بخش از مسابقات که از صبح امروز آغاز شده، شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم در دو نوبت صبح و بعدازظهر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. همچنین روز پنج‌شنبه 17 شهریور نیز شرکت‌کنندگان رشته قرائت ترتیل و قرائت تحقیق در حضور گروه داوری به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازند.

در گروه داوری بخش آقایان این دوره از مسابقات مسعود سیاح‌گرجی، عباس امام‌جمعه، کریم دولتی، حسین اخوان‌اقدم، محمدحسین سعیدیان، حسن ربیعیان، محسن یاراحمدی، علی‌اکبر ملکشاهی، امیر آقایی و محمدمهدی بحرالعلوم حضور دارند. همچنین سعید پرویزی نیز به عنوان استاد راهنما در گروه داوری حضور دارد.

بخش بانوان این دوره از مسابقات نیز از روز دوشنبه 14 شهریورماه آغاز شد و روز گذشته 15 شهریورماه به کار خود پایان داد. این مسابقات در مجتمع بصیرت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه واقع در منطقه حکیمیه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha