اختتامیه چهل‌وپنجمین مسابقات قرآن استان تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 4084466
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

اختتامیه چهل‌وپنجمین مسابقات قرآن استان تهران برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان تهران با تجلیل از نفرات برگزیده عصر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از ۲۰ مرداد در استان‌های مختلف شروع شده، تا پایان شهریورماه در دو بخش آقایان و بانوان ادامه دارد.

مرحله استانی مسابقات قرآن تهران نیز از ۱۴ شهریور در بخش بانوان آغاز شد و رقابت‌های این بخش به مدت دو روز ادامه داشت. در ادامه و از ۱۶ شهریور نیز رقابت‌ها در بخش آقایان آغاز و تا عصر امروز شنبه ۱۹ شهریور ادامه می‌یابد.

در این مرحله شرکت‌کنندگانِ رشته‌های قرائت و حفظ، در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ پنج جزء قرآن کریم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.


بیشتر ببینید؛

گزارش تصویری از رقابت‌های چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن تهران در بخش بانوان

گزارش تصویری از رقابت‌های چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن تهران در بخش آقایان


مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان تهران با تجلیل از نفرات برگزیده با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، سیدحسن میرکریمی، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان تهران و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود.

این مراسم عصر امروز شنبه ۱۹ شهریورماه از ساعت ۱۷:۳۰ در دارالقرآن بصیرت واقع در تهران، حکیمیه، بلوار باباییان، بلوار افق، بن‌بست مهر برپا می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام
captcha