نبرد قدس مهم‌ترین عنوان در آرمان فلسطین است
کد خبر: 4084858
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
شیخ عکرمه صبری:

نبرد قدس مهم‌ترین عنوان در آرمان فلسطین است

خطیب مسجدالاقصی در سفر خود به اردن و در مصاحبه‌هایی با جنبش‌های مردمی، نبرد قدس را برجسته‌ترین عنوان آرمان فلسطین توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از شفقنا، خطیب مسجدالاقصی در سفر خود به اردن در سخنانی به استقامت مردم قدس، رویدادهای مسجدالاقصی و قبه‌الصخره و برنامه‌های جناح راست افراطی اسرائیل برای هدف قرار دادن مسجدالاقصی و اوقاف قدس و حل و فصل منازعه پرداخت.

وی با بيان اينكه نبرد قدس برجسته‌ترین عنوان آرمان فلسطین است، خاطرنشان کرد: جوانان قدس، کسانی که اشغالگران بر این باور بودند که آرمان خود را فراموش خواهند کرد، همان کسانی هستند که اکنون سینه خود را در مقابل اسرائیل غاصب برای دفاع از مسجدالاقصی و اماکن مقدس سپر می‌کنند.

شیخ عکرمه صبری تأکید کرد: این جوانان از گروه‌های اجتماعی مختلف مردم ساکن قدس هستند و باعث شده‌اند تا یک نظریه کلاسیک قدیمی صهیونیستی بی‌اعتبار شود؛ نظریه‌ای که طرفداران آن معتقد بودند وقتی نسل‌های بزرگسال فلسطین از دنیا بروند، نسل‌های بعدی آرمان فلسطین را فراموش خواهند کرد.

خطیب مسجدالاقصی افزود: ثابت شده است که مردم فلسطین فراموش نمی‌کنند و نمی‌خواهند فراموش کنند. کسانی که امروز در قدس و در اکثر شهرهای فلسطین در مقاومت کرده و از مقدسات دفاع می‌کنند، همان دختران و پسرانی هستند که در سایه اشغالگری به دنیا آمده‌اند.

انتهای پیام
captcha