اجرای طرح نذر آب در بهمئی
کد خبر: 4087905
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

اجرای طرح نذر آب در بهمئی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: طرح ملی نذر آب در مناطق کمتر برخوردار بهمئی با مشارکت جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در حال اجراست.

طرح نذر آب

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، سوم مهرماه در نشست اجرای طرح نذر آب در بهمئی، اظهار کرد: طرح ملی نذر آب در مناطق کمتر برخوردار از جمله منطقه عشایری پشت کوه ملاطهماسب بهمئی با مشارکت جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با هدف تأمین آب آشامیدنی مناطق محروم در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در این طرح، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی، ۳۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند توزیع شد، افزود: این طرح با حضور تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و دیگر نهاد‌ها در مناطق کمتر برخوردار و دچار خشکسالی شده‌اند، در حال اجرا است.این طرح در راستای اهداف و ماموریت‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر در روستا‌ها و مناطق مختلف شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

همچنین، علی محمدی، فرماندار شهرستان بهمئی نیز از اقدامات جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) قدردانی کرد و گفت: در این طرح خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان با حضور گروه‌های پزشکی متخصص و پیراپزشکان داوطلب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم‌التحریر در بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی و ارائه خدمات توانبخشی و اجرای تیم سحر برای کودکان از برنامه‌های این طرح است.

یادآور می‌شود، منطقه عشایری پشت کوه ملاطهماسب با ۷۰ خانوار عشایری و بیش از ۲ هزار راس دام سبک در ۳۰ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha