مدافعان حریم امنیت هر لحظه برای فداکاری آماده هستند
کد خبر: 4087949
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

مدافعان حریم امنیت هر لحظه برای فداکاری آماده هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مدافعان حریم امنیت هر لحظه آمادگی دارند، تا به خاطر ملت بزرگ ایران اسلامی فداکاری کنند.

راهپیمایی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی ۳ مهر در تجمع محکومیت اغتشاشات اخیر و هتک حرمت بانوان محجبه که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: مدافعان حریم امنیت اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج با تمام توان و همیشه آماده هستند، تا در راه ملت بزرگ ایران اسلامی فداکاری کنند.

وی با بیان اینکه سربازان جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول همه این سال‌ها ثابت کرده‌اند در کنار مردم هستند، ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی، بسیج و ... فرزندان این مردم بوده و در خدمت مردم هستند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در این آیین ضمن اشاره به اینکه نیروهای مسلح در کشورمان یک قوه مکتبی است، ادامه داد: نیروهای نظامی کشور ما متفاوت‌تر از سایر کشورها هستند، به‌طوری‌که علاوه بر تسلط بر انواع تجهیزات نظامی، به سلاح ایمان مجهز هستند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه ماموستا مامد کلاشی‌نژاد ضمن ابراز تاسف از بی‌حرمتی به حجاب بانوان در چند روز اخیر، اضافه کرد: عفت، حیا و پاکدامنی ویژگی بارز بانوان در ایران اسلامی است.

وی به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به اتحاد ملی از هر ترفندی استفاده می‌کنند، اشاره و بیان کرد: ملت ما اعم از شیعه، سنی، کرد، ترک و فارس یکپارچه بوده و تحت‌تاثیر تبلیغات مخرب دشمن قرار نمی گیرند.

 

انتهای پیام
captcha