اردوی راهیان نور روحیه ملی دانش‌آموزان را تقویت می‌کند
کد خبر: 4088078
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

اردوی راهیان نور روحیه ملی دانش‌آموزان را تقویت می‌کند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: آموزش و پرورش بهترین جایی است که روحیه ملی و میهنی دانش‌آموزان را تقویت می‌کند، بهترین برنامه در این راستا راهیان نور است، انتظار داریم راهیان نور دانش‌آموزی جدی گرفته شود.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با فرمانده سپاه فتح استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، چهارم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس با فرمانده سپاه فتح استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با بیان اینکه هر کار و کمکی بتوانیم به آموزش و پرورش انجام بدهیم کوتاهی نمی‌کنیم، تصریح کرد: تاکنون نتوانستیم دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.آموزش و پرورش بهترین جایی است که روحیه ملی و میهنی دانش‌آموزان را تقویت می‌کند، بهترین برنامه در این راستا راهیان نور است، انتظار داریم راهیان نور دانش‌آموزی جدی گرفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد با تأکید بر اینکه باید آموزش و پرورش در بحث قرآن بیشتر کار کند، ادامه داد: آموزش و پرورش مدیرپرور است لذا انتظار داریم مدیران خوب، افراد انقلابی و سالم را در این حوزه وارد کنیم.

خرمدل با اشاره به اینکه در بحث تجهیز مدارس کمک کرده‌ایم و باز هم پای کار هستیم، یادآور شد: سپاه در کنار آموزش و پرورش در همه جا حضور دارد، تاکنون بوده‌ایم و هر کجا باز هم لازم باشد، کمک می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha