همایش «سروقامتان پایداری» در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 4088566
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

همایش «سروقامتان پایداری» در یاسوج برگزار شد

همایش «سروقامتان پایداری» با حضور جمعی از مسئولان استانی، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و تعدادی از هنرمندان و نویسندگان در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد.

همایش «سروقامتان پایداری»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، همایش «سروقامتان پایداری» با حضور جمعی از مسئولان استانی، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و تعدادی از هنرمندان و نویسندگان با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 6 مهرماه برگزار شد.

خاطره‌گویی سرهنگ «علیمردان روستاد»، سردار «سید شکرالله واهبی‌زاده»، سرهنگ «نجات‌بخش» و «علی‌اصغر حبیبی» از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس از برنامه‌هایی بود که در این همایش برگزار شد.

«قاسم بدره» و «سیاوش نریمان» از شاعران آیینی استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این همایش، تعدادی از سروده‌های خود با موضوع دفاع مقدس را خوانش کردند.

در این همایش، همچنین از تعدادی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه‌وبویراحمد تجلیل شد.

همچنین در این آیین، از کتاب‌های «شام آخر» و «چشم و چراغ کهگیلویه‌وبویراحمد»، از تولیدات مدیریت هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد رونمایی شد.

کتاب «شام آخر» نمایشنامه‌ای با موضوع دفاع مقدس است که توسط «رضا دانش‌پژوه» نگارش شده و کتاب «چشم و چراغ کهگیلویه‌وبویراحمد» شامل تصاویر پدران و مادران تعدادی از شهدای استان کهگیلویه‌وبویراحمد است که توسط «اسحق آقایی» عکاسی شده است.

انتهای پیام
captcha