برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد فاطمه زهرا(س) مادوان
کد خبر: 4089046
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد فاطمه زهرا(س) مادوان

مدیر گروه تبلیغی، فرهنگی و جهادی هیئت «نور ولایت» شهرستان بویراحمد از برگزاری محفل انس با قرآن چهارشنبه، ۱۳ مهرماه در مسجد فاطمه زهرا(س) شهید داموغ مادوان خبر داد.

محفل انس با قرآن

حجت‌الاسلام علی امینی‌اطهر، مدیر گروه تبلیغی، فرهنگی و جهادی هیئت «نور ولایت» شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام زمان(عج) چهارشنبه، 13 مهرماه ساعت 15 تا 18 عصر در مسجد فاطمه زهرا(س) شهید داموغ مادوان خبر داد.

وی افزود: این ویژه‌برنامه با حضور مصطفی مثنوی، جانشین فرمانده سپاه فتح استان، حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش، مسئولان امور قرآنی سازمان تبلیغات، اوقاف و ارشاد، قاریان استانی و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد تجلیل از نیروهای خدوم انتظامی کلانتری 13 به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از 30 برگزیده بخش آوایی مسابقات قرآن که اواخر شهریورماه با حضور دختران و پسران نوجوان و خردسال روستاهای مادوان، گوشه و بلهزار برگزار شد، را از دیگر برنامه‌های اجرایی محفل انس با قرآن کریم بیان کرد.

انتهای پیام
captcha