شورای فرهنگ عمومی صرفاً جلسه سخنرانی نیست
کد خبر: 4091294
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

شورای فرهنگ عمومی صرفاً جلسه سخنرانی نیست

امام‌جمعه دهدشت با بیان اینکه بنابر این نیست که در شورای فرهنگ عمومی صرفاً جلسات گفت‌وگو و سخنرانی باشد، گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید خودشان مجری مصوبات باشند و مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم‌الاجراست.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد امام‌جمعه دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام‌جمعه دهدشت روز گذشته، 19 مهرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه، با اشاره به اینکه بنابر این نیست که در شورای فرهنگ عمومی صرفا جلسات گفت‌وگو و سخنرانی باشد، اظهار کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید خودشان مجری مصوبات باشند و مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم‌الاجراست.

وی با بیان اینکه این هفته را وحدت نامیدند تا حول محور وحدت قدم برداریم، افزود: ۱۷ ربیع‌الاول روز ولادت پیامبر اکرم(ص) و اقامه اولین نماز جمعه در اسلام است.

امام‌جمعه دهدشت با بیان اینکه نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است، اضافه کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگ، بصیرت، تقوا و.. است و همه برنامه‌های فرهنگی باید در راستای قرارگاه باشد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر درک جایگاه نماز جمعه را مهم دانست و بیان کرد: تنها عبادتی است که خداوند می‌فرماید به سمت نماز بشتابید.شورای فرهنگ عمومی نیاز به کار تخصصی و کارشناسی شده دارد، همه اعضای شورا باید پای کار بیایند.

وی گفت: یک کارگروه تشکیل و مسائل اجتماعی که اولویت‌ شهرستان هستند، کارشناسی و در نشست شورای فرهنگ عمومی مصوب شود.

انتهای پیام
captcha