اهدای ۶۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد لنده
کد خبر: 4096624
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

اهدای ۶۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد لنده

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده از اهدای ۶۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: این سری جهیزیه با اعتبار دو میلیارد تومانی تهیه شد.

اهدای جهیزیه به مددجویان

به گزارش ایکنا از کهکیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، بشیر بصیری‌فرد، مدیر کمیته امداد شهرستان لنده روز گذشته، 11 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تمامی اقلام جهیزیه ایرانی و کالای‌های تولید داخل است است، اظهار کرد: این سری جهیزیه با اعتباری دو میلیارد تومان تهیه و اهداء شد، این اقلام شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است.

وی افزود: پرداخت کمک به مددجویان، تأمین هزینه درمانی و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و تسهیل سنت ازدواج مددجویان از جمله خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده بیان کرد: بنیاد علوی به منظور تحکیم بنیان خانواده و فراهم کردن زمینه ازدواج آسان برای مددجویان کمیته امداد، از سال ۹۸ تاکنون بیش از دو میلیاردو پانصد میلیون تومان به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد کمک کرد.

انتهای پیام
captcha