شانزدهمین مسابقات قرآن جامعه کارگری کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود
کد خبر: 4099104
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

شانزدهمین مسابقات قرآن جامعه کارگری کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با همکاری اوقاف و امور خیریه استان خبر داد.

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با همکاری اوقاف و امور خیریه استان ویژه عموم در بخش بانوان و آقایان بالای 18 سال، در سالن اداره‌کل کار  چهارشنبه، 25 آبان‌ماه ساعت 8 برگزار می‌شود.

وی گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ 10 و 20 جزء و جلد 26 از تفسیر نمونه قرآن برگزار خواهد شد، نفرات برتر پس از تجلیل به مرحله کشوری راه می‌یابند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد گسترش فرهنگ قرآنی، آشنایی مردم استان با مفاهیم قرآنی، شناسایی استعدادهای قرآنی و تجلیل از قرآنیان برتر را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد.

منصوری گفت: محسن رضایی، حسین علی‌نسب و محود آسن داوران بخش آقایان و فریبا شریفی، سیده حوریه اخلاقی و زینب کریم‌پور داوران بخش بانوان در این دوره از مسابقات هستند.

 

انتهای پیام
captcha