مسابقات قرآن ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد
کد خبر: 4099720
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

مسابقات قرآن ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مسابقات قرآن ایثارگران استان خبر داد و گفت: ۱۰۳ نفر در چهار رشته شامل مفاهیم، تفسیر، قرائت و حفظ با هم رقابت کردند.

مسابقات قرآن ایثارگران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، رضا پارسیان‌نژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 24 آبان‌ماه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی ایثارگران استان، با اشاره به اینکه امروز نیازمندیم تا قدرت و دانش زندگی خود را با قرآن تنظیم کنیم تا از افراط و تفریط به دور باشیم و هر کس متناسب با ظرفیت خود از این سرچشمه حیات بهره‌مند می‌شود و نباید بگذاریم این اتصال با قرآن قطع شود که برگزاری این مسابقات و آموزش‌های قرآنی نیز با همین هدف است.قرآن کتاب هدایت و نور الهی برای روشن کردن مسیر صحیح زندگی و سعادت دنیا و عقبی است و به همین جهت تمسک به این کتاب آسمانی ضروری است.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن ویژه ایثارگران و خانواده‌هایشان در استان کهگیلویه‌وبویراحمد و در دو مرحله برگزار شده است، تاکید کرد: در مرحله شهرستانی ۲۵۰ نفر از ایثارگران و خانواده‌هایشان در چهار رشته مفاهیم، تفسیر، قرائت و حفظ با هم رقابت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه مرحله اول مسابقات قرآن ایثارگران و خانواده‌هایشان، قاریان و حفاظ قرآنی از هشت شهرستان حضور داشتند، افزود: ۱۰۳ نفر برتر این رقابت‌ها به مسابقات قرآن ایثارگران استانی راه یافتند.

پارسیان‌نژاد با بیان اینکه امروز اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان میزبان دور استانی رقابت‌های قرآن ایثارگران استان است، گفت: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha