کمک بیش از ۱۷ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4101809
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

کمک بیش از ۱۷ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: حامیان نیکوکار بیش از ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در هفت ماهه سال‌جاری به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد در استان کمک کرده‌اند.

کمک حامیان به ایتام

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، دوم آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از کودکان یتیم و فرزندان محسنین و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و سایر موارد در این نهاد اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان قدام می‌کنند.در حال حاضر هزارو137 یتیم و فرزند محسنین در استان از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد برخوردار هستند، از این تعداد ۲۳۸۱ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه تعداد کل حامیان فعال طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان 9 هزارو 946 نفر است، تصریح کرد: میزان مساعدت و کمک‌های حامیان در هفت ماهه امسال، به فرزندان معنوی خود بیش از ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده که ۱۴ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان آن نقدی و مابقی کمک‌های غیرنقدی بوده است.

مبشری در خصوص حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد، ادامه داد: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد به سایت اکرام و محسنین به آدرس ekram.emdad.ir مراجعه کنند.شماره‌گیری# ۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند با روش‌های نوین الکترونیکی حامی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد شوند، ابراز کرد: خیران با ارسال عدد یک (۱) به سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و متعاقب آن ارسال کد ۰۷۴ نیز می‌توانند در خصوص پیوستن به جمع حامیان ایتام استان کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام آمادگی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه‌وبویراحمد یادآور شد: پس ‌از این اقدام خیران نیکوکار، امدادگران کمیته امداد استان در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها تماس گرفته و در خصوص نحوه یاری‌رسانی به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین آنان راهنمایی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha