مردم ایران از ارزش‌های انقلاب چشم‌پوشی نمی‌کنند
کد خبر: 4102224
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

مردم ایران از ارزش‌های انقلاب چشم‌پوشی نمی‌کنند

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه مردم ایران با همه مشکلات اقتصادی، قدرشناس هستند، گفت: به همین راحتی از اهداف و ارزش‌های انقلاب چشم پوشی نخواهند کرد.

آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه یاسوج امروز، چهارم آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، با بیان اینکه ضعف مدیریت، اختلاف سلیقه و کاستی‌ها را نمی‌شود کتمان کرد، اظهار کرد: اما نباید با عینک بدبینی همه چیز را سیاه جلوه داد. با خرابکاری، کشتن انسان‌های بی‌گناه و اهانت به ارزش‌ها هیچ مشکلی رفع نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با همه مشکلات اقتصادی، قدرشناس هستند، بیان کرد: به همین راحتی از اهداف و ارزش‌های انقلاب چشم پوشی نخواهند کرد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به مناسبت‌های پیش رو از جمله سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، بیان کرد: این دستاورد جمهوری اسلامی، ایران را در بحران‌ها و تهدید‌ها از جمله دوران دفاع مقدس بیمه کرده است.

آیت‌الله حسینی یکی از مهم‌ترین دلایل حمله دشمن به انقلاب اسلامی را ناشی از پیشرفت‌ها با تکیه بر ارزش‌های دینی دانست و ابراز کرد: امروز با تحریف‌ها حوادث ماه‌های اخیر را به گردن نظام می‌اندازند.

وی تصریح کرد: تلاش‌های مختلفی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد و در برخی مواقع برخی کمبودهای ناشی از اعتبارات سبب مشکلاتی می‌شود که در این شرایط برخی همه خدمات را زیرسوال می‌برند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به ناتوانی رژیم پهلوی برای خدمت به مردم، اظهار کرد: استان کهگیلویه‌وبویراحمد در زمان پهلوی از ابتدایی‌ترین امکانات محروم بود اما عده‌ای با تحریف درصدد بزک آن رژیم هستند.

انتهای پیام
captcha