ارسال ۷۳ اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4102319
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

ارسال ۷۳ اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در کهگیلویه‌وبویراحمد

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان ارسال شد که این آثار در آذرماه سال‌ جاری داوری و برگزیدگان معرفی می‌شوند.

محمود پیروزه، دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، محمود پیروزه، دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، چهارم آذرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «بغض بلوط» در سال‌ جاری، اظهار کرد: این جشنواره، مرحله استانی بیست‌وچهارمین کنگره شعر دفاع مقدس است که با عنوان «بغض بلوط» در استان کهگیلویه‌وبویراحمد فراخوان داد.

وی افزود: این جشنواره در محورهای «عمومی دفاع‌مقدس»، «دفاع ‌مقدس و شعر مقاومت بين‌الملل اسلامی»، «شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی»، «شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین»، «شعر دفاع مقدس و جنگ نرم»، «شعر دفاع مقدس و نقش زنان» و «شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان» برگزار شد.

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: فراخوان این جشنواره تیرماه امسال منتشر شد و شاعران علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره تا ۲۰ آبان‌ماه فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه استانی ارسال کنند.

پیروزه تصریح کرد: در مجموع ۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان کهگیلویه‌وبویراحمد ارسال شد که داوری این آثار در آذرماه انجام و آثار برگزیده معرفی می‌شود.

وی گفت: اشعار برگزیده در جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت، علاوه بر دریافت جوایز در مرحله استانی، به بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس ارسال می‌شوند و در صورت برگزیده شدن، جوایز جداگانه‌ای به آنها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha