مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد حمایت می‌شوند
کد خبر: 4102970
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد حمایت می‌شوند

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلوی‌وبویراحمد گفت: بیش از ۳۰ مؤسسه قرآنی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان حمایت مالی می‌شوند.

محسن رضایی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلوی‌وبویراحمد

محسن رضایی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلوی‌وبویراحمد، در گفت‌وگو با ایکنا از استان با بیان اینکه از روند فعالیت‌های قرآنی مؤسسات استان بازدید انجام خواهد شد، اظهار کرد: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان از 30 مؤسسه قرآنی تحت پوشش سازمان تبلیغات و ارشاد اسلامی سرکشی و ارزیابی صورت خواهد گرفت و مبلغ ناچیزی به آنها اهدا و مشکلات این مراکز به استاندار استان و خیرین گزارش داده می‌شود. ضمن اینکه مؤسسات فعال استان 70 مورد بودند که به علت نبود مکان و مشکلات مالی تعطیل شدند.

وی در ادامه ویژه‌برنامه بازآموزی و جلسه آموزش حفظ ویژه حفاظ برتر بالای 10جزء شهرستان‌ها را از سایر برنامه‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و بیان کرد: بنده و حسین علی‌نسب، داور برجسته قرآنی استان، ارزیابی این برنامه را بر عهده داریم.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزاری محافل انس با قرآن در همه مقاطع مدارس دخترانه و پسرانه را از سایر برنامه‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد و گفت: استعدادهای قرآنی مدارس کشف می‌شوند و  برای آموزش آنها اقدام می‌کنیم، استقبال ویژه‌ای از این طرح صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha