کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» در یاسوج به چاپ رسید
کد خبر: 4103794
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» در یاسوج به چاپ رسید

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد از چاپ کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» نوشته فرشته حق‌نظری در یاسوج خبر داد.

امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 9 آذرماه در جمع خبرنگاران، از چاپ کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» نوشته فرشته حق‌نظری با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان در یاسوج خبر داد.

وی افزود: کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» شامل 13 خاطره از زبان کودکی است که از نزدیک وقایع دوران جنگ را تجربه کرده و تمام دوران کودکی‌اش را زیر بمباران رژیم بعث عراق در ایلام سپری کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: در این کتاب، خاطراتی واقعی از دوران کودکی خانم فرشته حق‌نظری، با قلمی ساده و شیوا روایت شده که کودکان را با واقعیت‌های دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می‌کند و تلاش می‌کند خواننده را با دنیای کودکانه هشت سال دفاع مقدس پیوند بزند.

آسمند ابراز کرد: این کتاب توسط انتشارات مارون به بازار نشر عرضه می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha