برگزاری پویش همگانی قرائت حدیث کساء از سوی مسجد جمکران
کد خبر: 4104306
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶

برگزاری پویش همگانی قرائت حدیث کساء از سوی مسجد جمکران

مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران، به مناسبت ایام فاطمیه، پویش سراسری قرائت حدیث کساء به نیت تعجیل فرج را برگزار می‌کند.

برگزاری پویش همگانی قرائت حدیث کساء توسط مسجد جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران، به مناسبت ایام فاطمیه، پویش سراسری قرائت حدیث کساء به نیت تعجیل فرج را برگزار می‌کند. توسل به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) همیشه از کارگشاترین توسلات بوده و در میان توسلات فاطمی، چله حدیث کساء جایگاه خاصی دارد.

حدیث شریف کساء از گذشته تا امروز مورد ارادت خاص علما و مراجع بزرگ شیعه بوده، از سوی دیگر، آنقدر دوست‌داران اهل بیت(ع) از حاجت روایی به واسطه این حدث نورانی خاطره دارند که شمارش آن‌ها، کار ساده‌ای نیست.

در این پویش از مخاطبان دعوت شده است، تا به مدت ۴۰ روز، حدیث کساء را به نیت بزرگترین حاجت عالم، یعنی ظهور حضرت مهدی(ع) و دفع فتنه و بلاء از عالم قرائت کنند.

این پویش از دوشنبه ۱۴ آذرماه مصادف با فاطمیه اول آغاز می‌شود و تا سالروز ولادت حضرت زهرا (س) یعنی ۲۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

یادآوری هرروزه قرائت حدیث کساء در صفحات مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir انجام می‌شود و تمام افرادی که دراین پویش شرکت کنند، در قرعه‌کشی پنج کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شرکت داده می‌شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این پویش باید به سایت jamkaran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زکیه ثابت محمدی ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۹
0
0
ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه و
captcha