برگزاری اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کد خبر: 4104642
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

برگزاری اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با معرفی برگزیدگان طی زمستان امسال خبر داد.

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

علی‌حسین فضیلت، رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: جلسه تفسیر قرآن به‌صورت هفتگی ساعت 7 و نیم صبح با حضور کارکنان در دانشکده پزشکی برگزار می‌شود.

وی محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی، دوره آموزشی صحیح‌خوانی نماز و قرآن ویژه کارکنان و دانشجویان، دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان در بخش‌های احکام، نماز، تفسیر قرآن، حفظ، ترجمه و مفاهیم، نهج‌البلاغه و حفظ آن، صحیفه سجادیه و حفظ آن، سیره معصومین، پرسمان معارفی، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و آشنایی با احادیث اهل بیت را از برنامه‌های اجرایی تا پایان سال‌جاری بیان کرد.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه با اشاره به اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تصریح کرد: این جشنواره مهرماه 1400 در بخش‌های آوایی، معارفی، هنری و ادبی، پژوهشی و فناوری ویژه کارکنان، دانشجویان و اساتید برگزار شد و زمستان امسال اختتامیه جشنواره با تجلیل از 120 نفر برگزیده خواهد بود.

فضیلت همچنین با اشاره به مرحله استانی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: متقاضیان در حال اسم‌نویسی هستند و جشنواره در بخش‌های آوایی، معارفی، هنری و ادبی، پژوهشی و فناوری نیمه دی‌ماه امسال برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: نبود اعتبار و نیروی انسانی از مهم‌ترین این مشکلات است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۱:۴۷
0
0
خداقوت جناب مهندس فضیلت
captcha