اعطای تسهیلات اشتغالزایی به زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4104859
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد از اعطای تسهیلات خوداشتغالی به ۳۴ نفر از زندانیان آزاد شده توسط مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌ها در پنج ماهه سال‌جاری خبر داد.

منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 14 آذرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در پنج ماهه سال‌جاری ۶۲ نفر زندانی آزاد شده برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند، اظهار کرد: با تعامل خوب و مطلوب با صندوق کارآفرین امید به ۳۴ نفر از زندانیان واجدالشرایط ۳۳۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی افزود: تا پایان شهریورماه ۲۸۰ میلیارد ریال به مابقی افراد معرفی شده نیز پرداخت می‌شود.این تسهیلات در حوزه‌های دامداری، زنبورداری، مکانیک خودرو، تعمیر وسایل خانگی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: در سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته و اقدام به موقع برای معرفی زندانیان آزاد شده واجدالشرایط حتی بالاتر از سقف موجود از مرکز درخواست اعتبار شده که با موافقت و اعتبار تخصیص داده شده به زندانیان بیشتری تسهیلات پرداخت شد.

بیژنی گفت: از آنجایی که معتقدیم خیلی از ورودی‌های زندان بر اثر بیکاری و نداشتن شغل پایدار است با اعطای تسهیلات اشتغالی به زندانیان آزاد شده که واجدالشرایط دریافت وام باشند ورودی به زندان کاهش می‌یابد.

انتهای پیام
captcha