۱۱ طرح به‌عنوان اولویت پژوهشی کهگیلویه‌وبویراحمد مصوب شد
کد خبر: 4104883
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

۱۱ طرح به‌عنوان اولویت پژوهشی کهگیلویه‌وبویراحمد مصوب شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: از میان طرح‌های معرفی شده در حوره دانش‌بنیان، ۱۱ طرح به‌عنوان اولویت پژوهشی استان مصوب شد.

طرح پژوهشی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، علی شهابی‌نسب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 14 آذرماه در نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان استان در یاسوج، اظهار کرد: ۵۸ طرح پژوهشی در سال‌جاری، به عنوان دبیر کارگروه آموزش و پژوهش به سازمان برنامه‌ریزی استان ارسال شد.با پالایش این طرح‌ها ۱۱ طرح انتخاب و اعتبار دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری، از اعتبارات هزینه‌ای استان، ۱۲ میلیارد ریال به طرح‌های پژوهشی اختصاص یافته است، تصریح کرد: اولویت‌های پژوهشی استان در حوزه‌های آب و کشاورزی، آفت بلوط و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ و هنر، صنایع دستی و گردشگری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه‌وبویراحمد ابراز کرد: ۵۲ واحد فناور در مراکز رشد بویراحمد، گچساران و کهگیلویه فعالیت دارند که از این تعداد ۱۶ شرکت در پارک استان، ۱۸ واحد فناور در مرکز رشد جامع شهر یاسوج و ۱۶ واحد فناور نیز در مرکز رشد گچساران مستقر هستند.همچنین با استقرار دو واحد فناور در مرکز رشد کهگیلویه نیز موافقت شده است.

انتهای پیام
captcha