یادواره شهدای شرکت نفت در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 4105142
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

یادواره شهدای شرکت نفت در یاسوج برگزار شد

یادواره شهدای شرکت نفت کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان، جمعی از مدیران استانی، خانواده معظم شهدا و مدیریت و کارکنان شرکت نفت در یاسوج برگزار شد.

یادواره شهدای شرکت نفت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، حسن حکمتیان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 15 آذرماه در یادواره شهدای شرکت نفت در یاسوج، با بیان اینکه مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است و شهدا به زندگی ما عزت بخشیدند، اظهار کرد: زمانی که کشور ما در زمان نظام پهلوی در اختیار آمریکایی‌ها بود، جز ذلت و خواری چه دستاوردی برای ملت شریف ایران داشت، دستاوردهای حکومت پهلوی از غرب، ذلت و خواری بود.

وی با اشاره به حق توحش در دوران پهلوی که برای آمریکایی‌ها در نظر گرفته شده بود، افزود: آمریکایی‌هایی که در ایران زندگی می‌کردند، حق توحش می‌گرفتند، ما پول می‌دادیم به آمریکایی‌ها که ارباب ما باشند و ما نوکری آنها را انجام بدهیم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا، ملت شریف ما شکوه و عزت پیدا کردند و شاخ آمریکا شکسته شده و بر روی زمین افتاده و لگدمال شده است.شهدا به وظایفشان عمل کردند و حال وظیفه مسئولان و مردم است که به وظایف خودشان عمل کنند و اگر امروز یک قدرت تهدید کننده وجود دارد که می‌تواند دشمنان را به چالش بکشاند به برکت خون شهدای ایران اسلامی است.

انتهای پیام
captcha