۱۵دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار خبرنگاران به جشنواره ابوذر
کد خبر: 4105605
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

۱۵دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار خبرنگاران به جشنواره ابوذر

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه‌وبویراحمد آخرین مهلت ارسال آثار خبرنگاران و اصحاب رسانه استان به ششمین جشنواره رسانه‌ای این استان را، ۱۵ دی‌ماه اعلام کرد.

جشنواره ابوذر

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، فخرالدین رضایی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه‌وبویراحمد شامگاه 17 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کهگیلویه‌وبویراحمد پس از برگزاری موفق در سال‌های گذشته در سال ۱۴۰۱ به ششمین ایستگاه خود رسیده است.

وی افزود: مراسم رونمایی از پوستر ششمین دوره این جشنواره بهار امسال با حضور فرمانده سپاه فتح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جمعی از مسئولین دیگر و با شرکت اصحاب رسانه شهر یاسوج برگزار شد و اختتامیه آن هم ان‌شاءالله در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: این جشنواره در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی، مصاحبه، یادداشت، تیتر، اینفوگراف و موشنگرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به محور‌های موردنظر جشنواره که خبرنگاران باید آثار خود را براساس این محور‌ها ارسال کنند، تصریح کرد: جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، اتحاد و همدلی در استان، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، اقدامات جهادی و مردمی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، بیانیه گام دوم انقلاب، امید و نشاط آفرینی، پیوند رسانه و صنعت، خانواده، جامعه و فرزند آوری، پیشرفت و توسعه استان و همچنین موضوع شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) است.

وی با بیان اینکه ۱۵دی‌ماه آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین جشنواره ابوذر استان است، افزود: اصحاب محترم رسانه استان کهگیلویه‌وبویراحمد جهت شرکت در این جشنواره باید متن آثار مکتوب خود را به همراه لینک انتشار در یکی از رسانه‌های دارای مجوز استان یا صفحات مجازی معتبر، مشخصات و تلفن صاحب اثر را در قالب یک فایل PDF به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه‌وبویراحمد ابراز کرد: خبرنگاران برای ارسال آثاری مانند عکس، کلیپ و اینفوگراف نیز می‌بایست فایل باکیفیت را به همراه یک فایل PDF که لینک انتشار آن اثر در رسانه‌های دارای مجوز استان یا صفحات معتبر در فضای مجازی و همچنین مشخصات صاحب اثر در آن باشد را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رضایی یادآور شد: نحوه ارسال آثار اصحاب رسانه استان کهیلویه‌وبویراحمد به دبیرخانه به صورت مجازی می‌باشد و خبرنگاران می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۳۱۴۳۸۸۳۲ در ایتا و روبیکا ارسال کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در هر بخش از ۳ برگزیده تجلیل می‌شود، اضافه کرد: آثار منتخبین هر بخش به بخش کشوری جشنواره راه می‌یابد که مراسم تجلیل از منتخبین کشوری نیز در اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha