احداث ۴۳۱ واحد مسکونی برای محرومان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4106374
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

احداث ۴۳۱ واحد مسکونی برای محرومان کهگیلویه‌وبویراحمد

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد علوی، بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی ۴۳۱ واحد مسکونی برای محرومان کهگیلویه‌وبویراحمد ساخته می‌شود.

واحد مسکونی برای محرومان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علی نیکبخت، دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان لنده امروز، 21 آذرماه در بازدید از مراحل ساخت و تعمیر مسکن محرومان، اظهار کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد علوی، بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی ۴۳۱ واحد مسکونی برای محرومان کهگیلویه‌وبویراحمد ساخته می‌شود.از این تعداد ۲۴۵ باب مسکن سهم مشارکتی با بنیاد مسکن، ۷۰ واحد سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) برای مددجویان و ۱۲ واحد سهم بهزیستی برای معلول در حال ساخت است.

وی با اشاره به پیشرفت ۵۵ درصدی واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن در این شهرستان، بیان کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد مسکن، بنیاد علوی نیز ۱۰۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌کند که از این میزان ۵۰ میلیون تومان نقدی پرداخت و ۲ تن میلگرد و ۲۰۰ کیسه سیمان خریداری کرده است.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان لنده سهم مشارکتی بنیاد علوی در ساخت واحد‌های مسکن مددجویان بهزیستی در حوزه شهری را ۲۰۰ میلیون تومان برشمرد و تصریح کرد: در حوزه روستایی ۱۵۰ میلیون تومان هم به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.از تعداد ۴۳۱ واحد ۱۵۰ فقره تعمیر و مرمت با اعتبار ۹ میلیارد تومان و ۲۸۱ واحد ساخت مسکن در حال پیشرفت قابل قبولی است که تا ۸ ماه آینده این واحد‌ها به بهره‌برداری برسد.

همچنین، جلال دانش، فرماندار لنده نیز در این بازدید گفت: سرپناه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیاز‌های این شهرستان است که زمانبندی و ارائه خدمات برای مردم باید سریع‌تر انجام شود.

وی درخصوص وضعیت مشارکتی بنیاد علوی و بنیاد مسکن که ۲۴۱ واحد مسکونی انعقاد قرارداد دارند، گفت: نیاز است با مساعدت مدیریت جهادی مدیرکل بنیاد مسکن و پرداخت به موقع تسهیلات این منازل به موقع تحویل شود.

انتهای پیام
captcha